mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Czy jestem gotowa?

w dniu 22 stycznia 2014

Czy jestem gotowa na spotkanie z moim dzieckiem? Mam nadzieję, że tak. Już od dawna wyobrażam sobie jak wygląda – czy ma włosy, jeśli ma, to jakie, jakie oczy, czy będzie do nas podobne? Z drugiej strony czy jak je zobaczę to uwierzę, że jest moje? Czypokochamy sie tak od razu? Bo na razie nasze relacje to prawie jak na portalu randkowym – niby sie dobrze znamy od dłuższego czasu ale się jeszcze nie widzieliśmy w realu…

Jutro rano wybieram sie do szpitala – taka  była umowa, że jeśli nie urodzę do wyznaczonego terminu to będzie rozwiązanie droga cięcia cesarskiego. Nie mogę powiedzieć, że się nie boję. Bo się boję. Zeby obyło się bez komplikacji, żeby z dzieckiem było wszystko dobrze. Mama nadzieję, że szybko dojdę do siebie i bez problemu będę mogła opiekować się Dzidkiem. Wyobrażam sobie jego pierwszy krzyk. Myślę, że to może być najpiękniejsza chwila mojego życia.

A tak prozaicznie, walizki spakowane są już po wielokroć.Chyba dzisiaj też im nie odpuszczę i zrobię to jeszcze raz. I tak mnie nie opuszcza wrażenie, że o czymś zapomnę. 

Patrzę na łóżeczko Synka i tak bardzo bardzo się cieszę.

Skomentuj

