mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Już jest

w dniu 1 lutego 2014

Juz jest. Moj najpiękniejszy, wyczekiwany, upragniony Synek. Moje marzenie, mój Skarb. Właściciel najpiękniejszej czupryny po tej stronie Wisły. Początki nie są łatwe, ciągle się siebie uczymy. Ciągle wyskakuje coś nowego, z czym trzeba sobie poradzić. Zapominam o sobie. Myślę o Nim. Czemu nie śpi tak długo, czemu śpi tak długo. Chyba jestem taką Matką Martwiącą się. Mam nadzieję, że mi to trochę przejdzie gdy lepiej poznamy swoje wzajemne instrukcje obsługi.

Tak poza tym to najpiękniejszy chłopiec na świecie. Nie ukrywam, że pierwsze dni razem były naprawdę ciężkie. Naprawdę nie wyobrażałam sobie, że będzie aż tak. Ale jest dobrze i myślę, że z każdym dniem będzie coraz lepiej. Kocham go.

Skomentuj

