mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Wizyta u pediatry zaliczona

w dniu 6 lutego 2014

Zaliczyliśmy z synkiem wizytę u pediatry. Było krótko, intensywnie i jestem, jak zawsze, zdezorientowana. Pytalam oczywiście o ulewania, które męczą mojego synka. Dowiedzialam się, ze prawdopodobnie go przekarmiam. Latwo powiedzieć, gdy Mały jest bardziej niż chętny na mleczko prosto z podgrzanego cyca. No i o co chodzi z tym karmieniem na żądanie? Czy naprawdę mam go karmić po 7 minut z zegarkiem w ręku ?Dziwna opcja. Poza tym zostałam zasypana informacjami o szczepieniach. I oczywiście nie wiem co wybrać. Myślę o szczepieniu 5 w 1 plus dodatkowo na żółtaczkę. Czasami nie lubię mieć za dużego wyboru. Wybór i odpowiedzialnosć rodzica. Nikt mnie nie uprzedzał, że bycie matką to ciągłe małe i duże wybory. A może i matki mówiły, ale to do mnie nie docierało. Kiedyś to podejmowałam decyzję w biegu, bez zastanowienia…A teraz rozterki, dylematy i brak pewności czy wybieram dobrze. Nawet wybór pediatry to nie taka prosta sprawa. Tak naprawdę od niego tez dużo zależy. Czy dobrze zdiagnozuje dziecko, czy podejmie w danej chwili słuszną decyzję czy szczepić czy nie szczepić. Mam wyidealizowany obraz takiego lekarza, który ma czas, doradzi, odpowie na wszystkie głupie pytania. Jak na razie nie znam takiego pediatry. Będę szukać. 

Tak poza tym Syn jak zwykle wspaniale się zaprezentował. I kto tu uwierzy matce, że zdarza mu się krztusić przy kramieniu piersią, ulewać w najmniej spodziewanych momentach i stresować rodzicielkę. Ale na wizycie najlepsze jest to, że można usłyszeć, że dziecko jest zdrowe. Chcę zawsze to słyszeć.

Skomentuj

