mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Ortopeda

w dniu 7 marca 2014

Wizyta u ortopedy przebiegła sprawnie, szybko i komfortowo. Aż sama w to nie mogę uwierzyć. Nastawiałam się na jakiś mega płacz. Tak podobno reaguje większość dzieci. Ale jak wiadomo – mój syn jest dzieckiem niestandardowym. Najpierw doktor przeprowadził badanie palpacyjne i nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. Zwrócił w zasadzie uwagę na preferencję syna do  układania się na jednym boku. Ale to już zauważyłam oczywiście wcześniej. Na szczęście – nie ma konieczności rehabilitacji. Dziecko powinno samo z tego wyrosnąć. Potem było jeszcze badanie usg – syn również przetrwał je grzecznie. No, cóż. Mały bohater. Po mamusi. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z wizyty. Zdecydowaliśmy się na wizytę prywatną bo państwowo mielibyśmy termin na koniec maja. Zdecydowanie za późno jeśli chodzi o bioderka. To teraz spokojnie czekamy na szczepienie, które już za tydzień. Nie powiem, że mnie to nie stresuje. Bo jestem przejęta. Boję się gorączki i ewentualnych powikłań. Tfu! Nie wolno tak myśleć. Ale matka zawsze sobie coś wymyśli.

Skomentuj

