mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Liebster Award

w dniu 28 marca 2014

Na początku muszę podziękować Ewelinie Malinie za nominację. Jest mi bardzo miło, że czasem do mnie zaglądasz. Chętnie więc biorę udział w tej zabawie i odpowiadam na zadane pytania.

1. Co zrobiłaś jak ujrzałaś na teście 2 kreski?

Tak naprawdę ujrzałam najpierw wynik Bhcg z krwi: )Potem zrobiłam zwykły test, żeby z radością zobaczyć 2 kreski. Bardzo się ucieszyłam. A test mam do tej pory.

2. Najgłupszy przesąd jaki usłyszałaś w ciąży?

Nic mi nie przychodzi teraz do głowy…

3. Ulubiona słodka przekąska?

Ptasie mleczko

4. Sieciówka czy SH?

Lubię to i  to.

 

5. Na jakie zachcianki wydajesz najwięcej?

Chyba najwięcej wydaję na książki.

6. Jak reagujesz na pobieranie krwi?

Nie ma problemu. Zawsze się patrzę.

7. Co ostatnio przeczytałaś?

” Cukiernia pod Amorem” 
Małgorzata Gutowska.

8. Ulubiony serial?

” True Blood”.

9. Jaki masz widok z okna?

Pola i drzewa.

10. Drugie imię?

Dorota.

11. Morze, góry, las?

Zdecydowanie morze.

 

 

Skomentuj

