mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Godzina bez Syna

w dniu 30 marca 2014

Dzisiaj nastąpiło pierwsze mikrorozstanie. Co prawda godzinne – ale zawsze. Syn pierwszy raz w asyście Taty opuścił lokal swoim wózeczkiem. Mama wykończona intensywnym porankiem od 4 rano – w końcu odpuściła sobie spacer. Co prawda, Syn zdecydowanie ładnie przesypia noce ale o wiele za wcześnie (jak dla mnie) się budzi. No, i po kim on to ma? Bo chyba nie po swoim ojcu, który może przespać dowolną ilość godzin. Jeśli chodzi o mnie – to zawsze dosyć wcześnie wstawałam do pracy. Będąc w ciąży też przez długo=i czas budziłam się rano. No, kurczę może coś w tym jest?

Synu więc spacerował z Tatą. Ja nie wiedząc co zrobić z tą ciszą w domu – odespałam sobie godzinkę. Totalna cisza – bardzo dziwne uczucie. Bo Synu od urodzenia ciągle był ze mną. Na wyciągnięcie ręki, pod mamusi bacznym okiem.I tak sobie myślę – jak ja moje dziecko puszczę do żłobka czy do przedszkola? Oj, będzie ciężko…Koleżanka ostatnio puściła swojego roczniaka na tydzień adaptacyjny do żłobka na 2 godzinki dziennie codziennie. Pierwszy dzień jako tako. Następny – płacz i masakra. Wiem, że jeszcze to przed nami –  ale mam przyszłą niejasną wizję problemów w tym temacie.

Mamy na końcie mały pieluchowy sukces – pierwsza żółta kupa od 3 tygodni. Aj uż dzisiaj rano miałam chwilę załamania i chciałam otworzyć puszkę z Nutramigenem. Bo brzydkie kupy potrafią matkę wyprowadzić z równowagi.Ale może teraz wszystko się przełamie i będzie lepiej. Jest tylko jedna kwestia – marzę o serniku. Na diecie bezmlecznej na razie mi to nie grozi…

One response to “Godzina bez Syna

  1. Ewelina Malina pisze:

    Ja wiem, że to nie będzie to samo, ale zrób sernik bez sera;) W internecie jest dużo przepisów, wiadomo, że to nie będzie to samo, ale chociaż namiastka.

Skomentuj

