mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Butelkowanie

w dniu 4 kwietnia 2014

Kiepski mamy dzień. Ja na pewno. Podałam właśnie Synkowi butelkę. Ku mojemu zdumieniu wyciągnął na raz 100ml Bebilonu Pepti i po raz kolejny uderzył w kimę. 

Wyjścia już nie było. Po chwilowej poprawie po Delicolu znowu zaczął się tydzień wodnistych, brzydkich, śluzowatych kup. Po wczorajszej wizycie u pediatry dostałam zalecenie próby podania mieszanki mlecznej w celu ewentualnego potwierdzenia nietolerancji laktozy. Zrobię wszystko dla Syna. Nawet podam butlę mimo dobrej laktacji. I mimo, że nienawidzę odciągać ręcznie pokarmu. I myć butelek. I nie móc mu podawać jego Cycusia. Lipa. Kompletna. Płakać mi się chcę. A Syn w najlepsze śpi. Najedzony – tak myślę i po krótkim intensywnym ssaniu. Nie jak przy piersi – gdzie się jednak trzeba narobić, żeby dostać swoją porcję. Czy Bebilon pomoże na kupy? Mam nadzieję, że tak. Bo jak nie – to wizyta u gastroenterologa…

Skomentuj

