mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Proces myślowy

w dniu 9 kwietnia 2014

Nie raz obserwuję syna, patrzę w te jego ciemnoniebieskie oczy i się zastanawiam co też za myśli krążą w tej małej łepetynce.

Jako, że na razie jeszcze nie pogadamy to pozostaje mi odgadywanie. Miny Syn robi zabójcze i zdecydowanie uzależnione od czasu i sytuacji. Przykładowo:

Mina nr 1 – „Dziąsła na wierzchu”

:” No, cześć Mamusiu. Wstałaś już?! Zobacz jak fajnie jest na dworze, tak ciemno…I księżyc widać…Super, co nie? Ale fajnie. Zobacz jaki jestem wyspany, może porozmawiamy?”

Mina nr 2 – „Oburzenie”

:” No, nie!!! Znowu chcesz mnie położyć na brzuszku?! Przecież mówiłem, że tego nie lubię. A w ogóle to mnie oszukałaś…Olimpiada w Soczi już się skończyła, to po co mam ćwiczyć rzeźbę ciała?!”

Mina nr 3 – ” Znudzenie”

– ” Mamo, to, że ja ziewam, to  nie znaczy, że jestem śpiący…Nuuudzę się i to bardzo. Lepiej coś szybko wymyśl bo jak nie, to będę musiał się rozpłakać…”

Mina nr 4 – „Wściekłość”

 – „No, teraz to już przesadziłaś. Nie widzisz, że jestem wściekły/ znudzony/ głodny/ śpiący?! Przecież okazałem to już 30 sekund temu!”

Mina nr 5 – „Nie rozumiesz mnie”

– „Przecież mówię jasno i wyraźnie…Oj, kobieto, musisz się jeszcze wiele nauczyć. Dobrze, że masz mnie. W końcu się kiedyś nauczysz. Brat będzie miał łatwiej…Ej, nie mówiłem Ci jeszcze, że chce mieć braciszka?”

 

Jedno jest pewne – mimikę to ma po ojcu…

:

Skomentuj

