mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Syn kocha Whisky

w dniu 11 kwietnia 2014

Syn kocha Whisky.

Naprawdę.

Od jakiegoś czasu lubimy z Synem się powygłupiać i potańczyć przy muzyce. Jakież było moje bezbrzeżne zdumienie gdy przy wyjątkowej głośnej i rytmicznej pieśni Dżemu ” Whisky moja żono” Syn po raz pierwszy od niechcenia przymknął oko. Nie wierzyłam. Myślę sobie – przypadek. Sprawdzę następnym razem. Sama nie mogę w to uwierzyć ale dziś zdarzyło mu się to już czwarty raz…Nie wiem, może lubi się po prostu bujać przy muzyce a ten kawałek Matka włącza w akcie już największej desperacji? A Syn akurat stwierdza, że skoro jest tak dobrze, że mamusia lubi wziąć na rączki to on może już spokojnie pospać.

I teraz patrzę jak sobie śpi. I nie mogę uwierzyć, że kiedyś będzie z niego ogromny facet. A najpierw przedszkolak, szkolniak, student. Że być może będzie miał żonę i własne dzieci…

A na razie jest moim małym Synkiem. Gdy go zobaczyłam, od razu go pokochałam. To brzmi banalnie. Co zrobić, skoro to prawda. Myślałam, że nie da się bardziej. A z każdym dniem kocham go coraz mocniej.

Synku gdy się do mnie uśmiechasz, tak tylko do mnie – to chcę Ci podarować cały świat.

Skomentuj

