mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Zanudzeni

w dniu 14 kwietnia 2014

Oboje. Ja z Synem. Syn ze mną. W dodatku tata ma dzisiaj imprezę firmową i nie będzie go cały wieczór. A więc my razem we dwoje. Dzień upływa spokojnie, wręcz nudno. Pogoda paskudna więc na spacer się nie pójdzie. Nudzimy się więc solidarnie razem. Dobrze, że choć telefon jest i dostęp do sieci. Można coś pobuszować i z rodziną się zdalnie połączyć. Oczywiście nie ciągle. Jedynie gdy Syncia sen morzy. Urządza sobie właśnie kolejną drzemkę regeneracyjną. Nie trwa długo, bo 30 – 40 minut. Ale dobre i to. Można coś zjeść w międzyczasie. A i pralkę, zmywarkę nastawić, pranie poprasować. Z tym prasowaniem, oczywiście, jakby się komuś chciało…Czeka więc sobie sterta na chętną, czyli na mnie. Dom dziś trochę ogarnęłam ale bez szaleńczego entuzjazmu. Powinnam się zająć planowaniem wyjazdu na weekend do rodziców, ale jak tylko o tym pomyśle to od razu odpadam. To nasz pierwszy wyjazd tak daleko z dzieckiem i nawet nie wiem czy się jako tako spakujemy. Najwięcej rzeczy ma, oczywiście, nie kto inny jak Syn. A jak czegoś zapomnimy to będę sobie pluła w brodę…Niby wszystko zawsze można kupić, ale wiadomo jak to jest. Po co komu wyprawa do sklepu w okresie świąteczno- poświątecznym po jakąś głupotę. Coś u mnie marnie ostatnio z logistyką. Poza tym czeka nas jeszcze wizyta u pediatry po receptę na mleko i od dawien dawna wyczekiwana wizyta u kardiologa dziecięcego. Mam nadzieję, że żadnych szmerów już u Małego nie usłyszy, ale może jakoś go gruntownie osłucha. Niestety, pediatrzy pierwszego kontaktu jakoś tak osłuchują „po łebkach” i zawsze się muszę dopytywać ” i co z tym szmerem?”. A ja głupia myślałam, że w ciąży ma się najwięcej kontaktu z służbą zdrowia. Błąd. Najwięcej się ma mając małe dziecko.

Dzisiejszy dzień,nie może być inaczej,zostaje więc okrzyknięty dniem relaksu. Nie śpieszymy się, leniuchujemy w domu,

Syn się wysypia a ja się zastanawiam z kim on się będzie bawił w nocy.

 

 

Skomentuj

