mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Matka (nie)idealna

w dniu 14 Maj 2014

Muszę podzielić się swoimi przemyśleniami.

Nie wiem czy to możliwe ale w realnej rzeczywistości ostatnio spotykałam same „idealne” mamusie.

Persony te wiedzą wszystko lepiej, umieją wszystko zrobić przy dziecku a ich pociechy to ach, och – najwspanialsze są po prostu…Tyle, że obserwując ich poczynania można zauważyć, że nie wszystko jest tak super.

A, i co najważniejsze matki  „idealne” nie mają litości. Jesli robisz coś inaczej niż one- to źle robisz. Krótka piłka. Prosta sprawa.

A jeżeli zapytasz o jakąś kwestię – to mina mówi sama za siebie…”To Ty tego nie wiesz?!”

Ja tam lubię być matką nieidealną. Bo nie jestem idealnym człowiekiem.

Nieidealna mama…

– nie jest najbardziej na bieżąco z literaturą parentingową,

– postanowiła rozszerzać dietę Małemu,

– nie karmi tylko piersią,

– też jest czasem zmęczona i marzy żeby sie porządnie wyspać: )

Lepiej być nieidealnym. Bo poprzeczka wtedy jest ciągle wyżej. I jest do czego dążyć. I można się cieszyć ze swoich małych sukcesów.

 

2 responses to “Matka (nie)idealna

  1. ja wczoraj od znajomej dostałam opeera za to że daje młodemu już co innego niż mleko , że za wcześnie że po co – a to przecież moje dziecko i moja sprawa – znaczy mi się tak wydaje 🙂 to że go karmie tylko mm też jest ponoć blee … ot … taka nieidealna i wyrodna matka bo nie daje swojemu dziecku siebie 😉
    pozdrawiamy Was cieplutko

    • mamadzidka pisze:

      No, właśnie, panuje takie społeczne przyzwolenie żeby matki „starsze stażem” krytykowały te mniej doświadczone
      również pozdrawiamy: )

Skomentuj

