mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Moje święto

w dniu 26 Maj 2014

Dzisiaj dzięki synkowi obchodzę swój pierwszy Dzień Matki. 

Synek nie podbiegł do mnie z buziakiem. Bo jeszcze nie umie biegać. Skradłam sobie sama. I to nie jednego buziaka…

Synek nie złożył mi standardowych życzeń. Za to pośpiewał mi z przejęciem w swoim własnym języku. Oczywiście wszystko zrozumiałam. Bo jestem jego Mamą.

Synek nie podarował mi oczywistego prezentu. Obdarował mnie roześmianym spojrzeniem swych jasnoniebieskich oczu i porannym uśmiechem na mój widok.

Dzięki mojemu dziecku każdy dzień jest wyjątkowy. Jestem dumna, że jestem jego mamą.

2 responses to “Moje święto

  1. wioleta4444 pisze:

    Wszystkiego Najlepszego z Okazji dnia Mamy.. Buziaki 🙂 :*
    Odwiedzam i zostaje 😉 Jeśli pozwolisz 🙂
    Miło tu u Ciebie :*
    Zapraszam do mnie
    czekamynacud.blog.pl

Skomentuj

