mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Ważne wspomnienie

w dniu 22 czerwca 2014

Pamiętam jak dziś. Boże Ciało rok temu.

Piękna pogoda, słonecznie, delikatnie chłodny wiatr.

W tym dniu świąteczny dyżur w szpitalu miała moja pani doktor. Umówiłyśmy się, że w ten dzień „po kościele” podjadę żebyśmy podejrzały co widać na usg. Były to pierwsze tygodnie ciąży. O istnieniu Małego Człowieka świadczyła rosnąca beta i radość ze strachem pomieszane w moim sercu. I wtedy właśnie wtedy miała po raz pierwszy coś zobaczyć…

Gdy ja czekałam na panią doktor, która gdzieś tam działała – mąż wybrał się na spacer w okolicach szpitala. I tak spacerował i spacerował…Minęło parę chwil i już pani doktor w meandrach mojego płaskiego jeszcze brzucha poszukiwała śladu nowego życia. I było! Malutki pęcherzyk. Na razie. Ale już Ktoś. Człowiek. Chłopiec lub dziewczynka. Radość. A wszystko to w małej kropeczce.

A już poczułam się jakoś inaczej. Byłam już trochę mamą. Chyba chodzić zaczęłam nawet inaczej. Jakoś tak wolniej…I uważniej.

Minął rok. W trakcie pisania tego posta poszłam zajrzeć do śpiącego Synka. Trochę się wierci niespokojnie. Chyba mu się coś śni.

Mikołajku jutro 23 czerwiec. Jesteś z nami już pięć miesięcy.

4 responses to “Ważne wspomnienie

  1. Ale macie już dużego mężczyznę w domu;) A on śpi i jeszcze nic o tym nie wie;)

  2. wioleta4444 pisze:

    Pięknie to napisałaś *-*

Skomentuj

