mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Wokół własnej osi

w dniu 27 czerwca 2014

Dzisiaj sobie uświadomiłam jedną rzecz. Banalną. Czas płynie. No, Ameryki nie odkryłam. 

A to wszystko dlatego, że Syn mnie zaskoczył. Z zapierającym dech zadziwieniem obserwowałam jego dzisiejsze poczynania. Na swoim zabawkowym kocu podłogowym – czyli na naszej ” Stacji Zabaw” – syn kręcił dzisiaj piruety. wokół własnej osi. Wyglądało to coś jak kręcąca się wskazówka zegara tyle, że na brzuchu. Zdziwienie Matki tego Geniusza – bezcenne. A może to ja jestem do tyłu – pojęcia nie ma co powinno dziecko w danym miesiącu. Wstyd. Trzeba się doszkolić. Choć z ta niewiedzą to mi nawet dobrze. Nie stresuję się, że czegoś dziecko nie umie. 

Poza tym wybraliśmy się ostatnio do centrum miasta. Syn nie wiedział gdzie patrzeć, tyle było dla niego ciekawych atrakcji. Widziałam to w jego oczach. Na zabawki w swoich małych rączkach to nawet nie spojrzał. Była teraz pierwsza przejażdżka metrem i tramwajem. No, dorosłe mam dziecko. A żeby było śmieszniej ja pierwszy raz jechałam metrem jak miałam 21 lat. Dobre sobie. Jak powiem kiedyś Małemu, że nie było telefonów komórkowych i tak, pamiętam te czasy – to mnie chyba wyśmieje.

Mamy za sobą pierwsze kaszkowe smaki. Nie za bogaty repertuar – bo zaczęliśmy od Sinlacu, co by się Młody nie uczulał. Bo ostatnio dla spróby poszalałam trochę z nabiałem i Syna wysypało na buzi. Wygląda jak typowa skaza białkowa. Masakra. Bye bye mleko. A mleko kocham miłością dozgonną. A jogurty…Boże, kiedyś jadłam codziennie.

A Dziecko rośnie, rozwija się w jakimś szalonym tempie. Synek rozkopuje już kołdrę jednym ruchem, bez problemu wymachuje nogami w gondoli i stanowczo domaga się pozycji siedzącej…Mój mały Dzidziuś. 

 

4 responses to “Wokół własnej osi

  1. nooo brawo dla Mikołajka ! ja też nie wiem co potrafić powinien ale umie siedzieć trzymany a nie umie się obrócić na brzuch a tamm… co jak co ale mamy zajebistych chłopaków 😉

  2. Przy skazie często lekarze pozwalają jeść/podawać dziecku jogurty/mleko sojowe może to będzie dla ciebie rozwiązaniem by se ulubionego mleka nie odmawiać 🙂
    A czas z dzieckiem leci niesamowicie, cieszcie się sobą 🙂
    pozdr

Skomentuj

