mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Czerwiec się kończy

w dniu 30 czerwca 2014

Odkrywcze. Wiem.

Ostatni czerwcowy dzień tego roku był wyjątkowo szary, bury i deszczowy. Nawet Syn jakoś tak był bardziej senny, spokojniejszy. Jako, że przespał ciągiem w dzień 2 i pół godziny, zaszalałam i poczytałam książkę. Kiedyś jedna z moich ulubionych rozrywek, tera z- czas na książkę to towar deficytowy.

Wczoraj za to wykorzystaliśmy ostatnie czerwcowoniedzielne promienie słońca i wybraliśmy się we trójkę na spacer. Rzadko nam się to ostatnio zdarza. A szkoda. Zaliczyliśmy nawet pierwsze karmienie piersią w plenerze. Ja wiem, dziecko ma 5 miesięcy i nigdy nie karmiłam na dworze? Tak, to możliwe. Syn urodził się w styczniu. Więc z deka zimno było w początkach naszej znajomości by obnażać się w zimnych okolicznościach przyrody. Marzec, kwiecień – to  też nie są dla mnie najgorętsze miesiące. Absolutnie nie mój top ten. Zmarźluch jestem. Zasadniczo spacery też planuje po porządnym karmieniu – bo jakoś tak jest, że na tych naszych głównych trasach spacerowych po prostu nie ma gdzie usiąść. Ławek zero. Totalna ławkowa czarna dziura. A jeszcze nie opanowałam karmienia na stojąco na wózkowej trasie. Wszystko przede mną.

Tak czy inaczej. Syna wczoraj głód dopadł po kościele. A że trasa spacerowa była jeszcze przed nami wskoczyliśmy z gondolą na wał wiślany. Ławek co prawda brak, ale schodki się znalazły. I było super. Synu się uwinął z posiłkiem raz dwa i mógł dalej podróżować. Sjesta po posiłku wkomponowała się w rytmiczną amortyzację wózia i Synu odpłynął w krainę snu. Dzięki czemu rodzice w spokoju objedli się goframi. I zaplanowali zakup gofrownicy w niedalekiej przyszłości. 

 

3 responses to “Czerwiec się kończy

  1. zuzi pisze:

    o nieeee, gofry to zło!!!! 🙂 Gratulacje karmieniowe, swój pierwszy raz (mała miała dwa tygodnie, ale ciepło było!) pamiętam jak dziś 🙂

  2. Dużo rzetelnych informacji. Bardzo popieram przedmówców 😀

    Pozdrawiam
    Norbert – Dzieciaki z klasą

Skomentuj

