mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Pół roku coraz bliżej

w dniu 16 lipca 2014

A że się zbliża, w co wciąż nie wierzę, nie da się ukryć. Na podsumowania będzie pewnie niejedna okazja…

Ale co czuje Mama od prawie sześciu miesięcy? 

Że pomimo wielu trudności, czasem łez, nie do końca przespanych nocy – to najpiękniejszy czas w moim życiu.

Urodziło się pierwsze moje dziecko, Syn. Wyczekany. Ukochany. Moja Radość. Moja Duma.

Czasami daje popalić – wiadomo. Nigdy się nie nastawiałam, że będzie łatwo. I nie było. I nie jest.

Uśmiech dziecka wynagradza jednak wszystko. Myślałam, że to taki frazes.

A to najprawdziwsza prawda.

Gdy widzę, że dziecko szczęśliwe – nieważne jest wszystko inne. Moje zmęczenie, jakieś małe frustracje, czasem wszechogarniający bałagan.

I widzę jak Malutki rośnie, z małego Dzidziusia przeistacza się w małego chłopczyka. Dzielnie walczy, żeby przewrócić się z pleców na brzuszek. Już parę razy mu się udało, ale jakimś dziwnym trafem ciągle zapomina jak się to do końca robi…Ale to, że się robi taki coraz bardziej mobilny, że tak długo leży na brzuszku i się bawi – to mnie po prostu zadziwia. Dwa, trzy miesiące temu – to było niewyobrażalne! A tu taki przeskok! Dziejowy prawie.

Kocham to moje dziecko, bez dwóch zdań. 

Najlepiej scharakteryzował Syna mój siostrzeniec: „Ciociu, on jest taki milutki! Ma włosy puchate jak mała owieczka.”

Nic dodać, nic ująć.

4 responses to “Pół roku coraz bliżej

  1. oj leci czas leci 🙂 dziś mój brzdąc się obrócił z pleców na brzuszek i nawet wyjął sobie rączkę spod brzuszka a zawsze mu zostawała i był ryk 🙂
    jeju rosną te nasze chłopaki jak nie wiem co 🙂

  2. Jak ja bym już chciał taką maleńką owieczkę poprzytulać i do serduszka przystawić!Racja,czas tk szybko biegnie że czasem ciężk nadążyć i spamiętać wszystkie piękne chwile kiedy nasz pciech dorastają.Trzeba kolekcjonować każdy moment.Pozdrawiam i ściskam małego Półroczniaczka :)))

Skomentuj

