mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Łańcuszek do smoczka

w dniu 19 lipca 2014

W tej chwili jestem posiadaczką 4 łańcuszków vel zawieszek do smoczka.

Aha,no, jednak nie 4 – bo już jeden jest w koszu. Więc 3 sztuk. I w zasadzie nie posiadam ja, tylko Synu. Ja co najwyżej jestem głównym sponsorem…

Jak to się mogło stać? Przecież miałam być już oszczędna…

A było to tak…

Na pierwszy rzut, jeszcze do wyprawki, trafił zwykły łańcuszek firmy BabyOno.

źródło: http://allegro.pl/babyono-lancuszek-klips-do-smoczka-tasiemka-1222-i4377173959.html

 

I byliśmy zadowoleni. Syn był – bo ciuchcię obracał czasem z nudów swoimi małymi paluszkami. Mama była – bo łańcuszek się przypinał jednym ruchem, dobrze się trzymał. Ogólnie gites. Aż się popsuł…Znaczy łączenie łańcuszka z ciuchcią coś się zaczęło rozklejać, więc biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa – ten oto model trafił do kosza.

I został sam smoczek bez łańcucha. Dramat. Bo o ile w domu nie ma problemu – zawsze smoka się umyje gdy zajdzie taka potrzeba, to na spacerze – tak różowo to już nie jest i zawieszka się przydaje by smok nie lądował w piachu lub ziemi.

No, o czym to ja miałam…Więc mówię do męża – „Idziesz na zakupy, może będzie jakaś zawieszka do smoka? Tylko żeby ładna była…” Mąż mruknął ” Ok, ok.” ( to znaczy, że mnie nie słuchał i zaczęłam się już bać).

Kupił więc oto cudo:

źródło: http://allegro.pl/mis-sliczny-lancuszek-do-smoczka-canpol-warto-i4422775776.html

Oczywiście, ten różówy…Mówię, mu: „No, co Ty! Ale czemu różowy?” On: ” Był do wyboru zielony i różówy. Zielony był paskudny, więc wziąłem różowy, bo miał niebieski łańcuch…” Ja : „To trzeba było nie kupować…” On: „Przecież kazałaś…”

I tu powinnam się uderzyć w piersi – no, jak kazałam to biedny małżonek kupił…

Więc to nasz numer 1. Canpol.

Różowy misiek – nie dość, że paskudny to przy całej ideologii gender – nijak mi do chłopca nie pasuje. Ale to pal licho. Najważniejsze, że się kiepsko zapina do ubrania.
Jest zapadka, którą trzeba podnieść, żeby przypiąć – za trudne i słabo trzyma więc do odstrzału.

 

Myślę sobie – będę mądrzejsza. Na znanym portalu aukcyjnym wybrałam sobie zawieszkę ładną ale totalnie niepraktyczną.

Nasz nr 2. Lovi.

źródło: http://allegro.pl/lovi-tasiemka-do-smoczka-zawieszka-do-smoczkow-i4395095004.html

W ogóle się nie chce trzymać ubrania a zapinanie to w ogóle jest jakieś dziwne.

Albo panuje jakas łańcuchowa masakra albo ja mam pecha.

 

Mówię, więc dziś do Syna: „Ubieraj się, idziemy na zakupy” (ubrałam go i pojechaliśmy wózkiem). Podjechaliśmy do pobliskiego sklepiku z akcesoriami dziecięcymi. Istny szał. Mówię do Pana Sprzedającego : „Proszę łańcuszek byle z klipsem, zapinany jednym ruchem…”.Więc chłopina znalazł bo widzi, że klientka zdesperowana.

I mamy teraz nr 3. Canpol.

źródło: http://archiwum.allegro.pl/oferta/canpol-lancuszek-z-klipsem-2-300-samolot-i3197174785.html

Jeszcze nie używaliśmy. Mam nadzieję, że będziemy zadowoleni. Bo jest klips i łatwo się zapina i dobrze trzyma. Prostota. To lubię.

A sklep z akcesoriami muszę omijać…Poszłam po łańcuszek za 6 pln i dokupiłam jeszcze 2 smoczki, smoczki do butelek, cążki do pazurków. Drobiazgi. I tylko za 58,80. 

Więc muszę omijać bo tyle tam fajnych rzeczy…

 

8 responses to “Łańcuszek do smoczka

  1. ja dlatego robie zakupy w necie – zawsze „oszczędnie” poniżej stówy nie schodze ;/
    my mamy dwa klipsy z nuka – na tasiemce ( jest okej ) i na łańcuszku ( nie zdążyliśmy wypróbować ) 😛

  2. Zuzi pisze:

    O właśnie, na tasiemce! My mamy dwa z dwupaka dostane w prezencie (baby ono) – zwykły klips, tasiemka, bajerów w stylu lokomotywy nie ma, ale działa… To znaczy działało, bo ostatnio nam się Mill sama z siebie skubana zupełnie odsmoczkowała

  3. Mamy ten różowy z niebieskim łańcuchem;D rzeczywiście kiepsko się zapina;/

  4. lahana pisze:

    Hahah, „bo miał niebieski łańcuch” 😀 no w sumie trudno nie przyznać mu racji 🙂

Skomentuj

