mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Poszczepieniowo

w dniu 6 sierpnia 2014

I kolejne szczepienie za nami.

Na szczęście…Jeszcze trochę i ta „pourodzeniowa szczepienna kumulacja” zostanie w tyle. Standardowo Mały dostał 5 w 1 i tradycyjnie zniósł ja nad wyraz dobrze.

Tradycyjnie – więc Synu był trochę markotny, troszkę marudził, był senny i zaliczył nieznacznie podwyższoną temperaturkę (gdzieś tak do 37,7 stopni C).

Zastanawialiśmy się jeszcze nad szczepieniem na Pneumokoki. Zapytałam o opinię pediatrę i mówiła, że to naprawdę dobra szczepionka. Mam nadzieję, że nie przemawia przez nią agitacja wielkich firm farmaceutycznych. Jednakowoż nie zaszczepiliśmy tym razem ponieważ poradziła nam (owa pediatra) zaszczepienie równocześnie z Engerixem( na żółtaczkę), bo tak podobno dzieci lepiej znoszą.ok. Zaufałam jej w tej kwestii wiec tak zrobimy.

Ze szczepieniowych nowości po raz pierwszy Synowi pokazał się niewielki odczyn po ukłuciu ( takie małe zaczerwienienie wokół ukłucia). Ale, że nie widziałam obrzęku – obyło się bez okładów z sody.

Więc reasumując – nie było źle.

Oby tak dalej. Bo kolejny szczepieniowy level do zaliczenia już 14.08.

Skomentuj

