mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Dzień za dniem

w dniu 13 sierpnia 2014

Czas mija niewyobrażalnie.

Permanentnie żyje ostatnio w niedoczasie.

Niby mam czas na wszystko (bo jestem z dzieckiem w domu), ale.. to nieprawda. Dzielę go na:

– opiekę nad Małym (co wypełnia lwią część mojego dnia),

– ogarnianie chaosu w mieszkaniu (swoją drogą zastanawiam się kto u nas bałagani?),

– próby konstruowania jako takich obiadów (czasem jest domowa lazania jak wczoraj, a czasem coś na szybkiego „Pomysł na..),

– przynajmniej jeden spacer dziennie ( choć wolałabym chociaż dwa).

A w międzyczasie próbuje wykrawek choć skrawek dla siebie na tak zwaną część „relaksu i odpoczynku” (internet, książki). Rzadko się to udaję ale czasem daję radę. Ostatnio się zawzięłam i przeczytałam nawet 3. To dla mnie sukces. Bo kocham książki. Na tapetę poszła tak zwana literatura kobieca (Grochola, Szwaja) oraz coś niby ambitniejszego (Justyna Bargielska „Obsoletki”). Te dwie pierwsze czytało się szybko, lekko i przyjemnie (jak zwykle) natomiast pozycja Pani Bargielskiej no, po prostu ciężka jest w odbiorze. Może po prostu nie byłam w nastroju na takie tematy (ciężkie).

A czasami się martwię tak po prostu. Jak wrócę do pracy? Czy uda mi się to pogodzić z opieką nad Małym? Jak sobie poradzę? Bo że będę się martwić co się z nim dzieje, to pewne.

Ktoś mi ostatnio powiedział, że wszystko się samo ułoży w tej kwestii. Nie pozostaje mi nic innego, jak w to wierzyć.

2 responses to “Dzień za dniem

  1. o czytanie chyba tego mi brakuje 🙂
    a z tym czasem to u nas też różnie jest 🙂
    dasz radę Mamo:*

Skomentuj

