mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Miła nominacja to jest coś

w dniu 8 października 2014

Dokładnie.

Tak jakoś wyszło, że zostałam nominowana przez Ewelinę Malinę z jednego z moich ulubionych blogów malinkowy – dom do Liebster Blog Award. Miło mi i dziękuję.

Chwilę mi zajęło pisanie tego posta. Utrudniał mi to skutecznie pewien mały Psotnik. W dodatku marudzący. Ale przyczyna niekończących się ostatnio humorów Jaśnie Pana – w końcu została zlokalizowana. Umiejscowiła się na górnym dziąśle           i zwiastuje pojawienie się Zęba Nr 3. Super. Może jak już wyjdzie to urwis na nowo będzie mega spokojnym dzieckiem.

A jeśli chodzi o odpowiedzi na pytania to:

1. Na jakiego człowieka chciałabyś wychować swoje dziecko?

Przede wszystkim chciałabym, żeby był dobrym, uczciwym i szczęśliwym człowiekiem.
2. Serial, do którego masz słabość?

Wstyd się przyznać, ale „Czysta Krew” (o wampirach).
3. Ulubiona praca w domu? W sensie sprzątanie, gotowanie itd.;)

Ciężko wybrać: ) W zależności od humoru – ale chyba gotowanie (jak mam czas i wenę).
4. Rzecz w szafie, z którą trudno byłoby Ci się rozstać?

Hmmm…Ulubiony szary jesienny płaszczyk.
5. Wymarzony prezent dla Ciebie?

Perfumy Calvin Klein Euphoria.
6. Aktor/piosenkarz, w którym podkochiwałaś się w dzieciństwie?

W dzieciństwie to ich chyba było wielu…: ) Za to ostatnio mi się nawet podobał Alexander Skarsgard. 
7. Książka, do której chętnie wracasz?

Jestem takim typem czytelnika co raczej czyta raz daną pozycję i już do niej nie wraca.
8. Ulubione słodycze?

Tradycyjne ptasie mleczko z Wedla.
9. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?

Ostatnio mi się marzy Turcja, bo tak mi się podobają wpisy Iahana z bloga właśnie teraz!!!, że chciałabym kiedyś zobaczyć i zwiedzić ten kraj (ale może się to uda jak Synu trochę podrośnie)
10. Jakich butów masz najwięcej w swojej szafie?

Zdecydowanie tych najwygodniejszych: ) Okropnie nie lubię niewygodnych butów więc na bieżąco pozbywam się wszelkich nietrafionych zakupów.

Blogi, które chciałabym nominować, to:

szarelove

radoshe

donkowo

w pogoni za szczęsciem

zmagania z niepłodnością (UK i Polska)

A oto moje pytania:

1.Kim zostałabyś zawodowo gdybyś mogła jeszcze raz wybierać?.

2. Co urzekło Cię w Twoim życiowym partnerze?

3. Co lubisz robić w swoim wolnym czasie?

4. Jaka jest Twoja największa zaleta?

5. Jaki kraj, który zwiedziłaś do tej pory zrobił na Tobie największe wrażenie?

6. Jakie jest Twoje popisowe kulinarne danie?

7. W jakim momencie swojego życia chciałabyś być za 10 lat?

8. Jaki jest Twoje największe niezrealizowane marzenie?

9. Jaką muzykę lubisz najbardziej?

10. Jaka jest Twoja Teściowa? : )

3 responses to “Miła nominacja to jest coś

  1. Dziekowac ze nominacje. Tez uwielbiam ptasie mleczko – koniecznie waniliowe! Euphoria zacny zapach nie mam go co prawda w swoich zbiorach ale czasem Mamuśce podprowadzam 😉

    My zębisk znaczy Donko nie ma jeszcze 🙂

    Calusy dla Ciebie i Mikołajka

  2. Dziękuję, że wzięłaś udział;) Też uwielbiam ptasie mleczko1
    A Psotnik na pewno nie psoci specjalnie;D

Skomentuj

