mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

9 miesięcy

w dniu 23 października 2014

Wspaniałe. Odkrywcze. Nowe. Smak uczuć. Doświadczenia.

Ja jako mama.

Synek jako Synek – sam w sobie – idealny Mały Człowiek.

Już razem od 9 miesięcy. Wydaje mi się, że minął moment od kiedy po raz pierwszy tuliłam do piersi ta małą kudłatą główkę.

I gdy się totalnie zakochałam. W swoim dziecku.  I gdy po raz pierwszy poczułam taką miłość – jaką jeszcze nie znałam. Brakowało mi jej, choć zrozumiałam to dopiero gdy ją poczułam.

Mój Syncio. Najpiękniejszy, najwspanialszy na całym świecie.

I choć czasami pojawiają się łzy, marudzenie, zęby nas wykańczają…Choć czasami nie wiem, co i jak, i czuję się najbardziej zmęczoną matką na świecie…I to nic, że ostatnio przeżywam maraton nocnych pobudek, a w dzień marzę wyłącznie o wspólnej drzemce z Synem. Wiem, że teraz przeżywam najlepszy moment w swoim życiu.

Bo nie ma nic ważniejszego dla mnie od Mojego Dziecka.

Skomentuj

