mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Co słychać u mnie i Syna

w dniu 18 listopada 2014

Brakuje mi czasu na wszystko, czego najlepszym przykładem jest prowadzenie bloga. Moja częstotliwość odwiedzin tutaj jest odwrotnie proporcjonalna do aktywności mego dziecka. A Dziecko, okazuje się, nad wyraz aktywne jest.

Wszędzie go pełno. Upodobał sobie chłopak część kuchenną. Niewidzialna siła ciągnie go w okolice zmywarki i kuchenki. No, i dobrze…Może się trafił drugi Modest Amaro, co to na starość Matce resztki z restauracji będzie przynosił…

Za to największe, ale to największe przyspieszenie obserwuje u Syna gdy widzi kosz na śmieci pod zlewem. Nie daj Boże, żeby szafka była nie zamknięta…Mogę kiedyś nie zdążyć…Poza tym, mimo iż dziecku serwuje zdrowe, regularne i różnorodne posiłki, zbiera ono wszelkie śmieci i okruszki. No, głodne nie jest…To wrodzona przekora, co by Matka mówiła, że nie wolno a on i tak robi swoje…

Z mniej ciekawych niusów – Synu znowu przeziębiony, Ojciec zakatarzony. O ile, Dziecko znosi chorobę całkiem nieźle, żywotnie i nad wyraz aktywnie, to Mąż Mój…zgoła inaczej. Leży jak kłoda, jęczy od samego progu, narzeka na swój marny los, ostentacyjnie smarka i chrząka. Dziecka nie bierze na ręce (Syn tą sytuacją jest delikatnie mówiąc zbulwersowany) – bo chory, co by nie zarazić. Ale w obsłudze tv i laptopa choroba to już nie przeszkadza.Ja nie wiem, czy każdy facet tak ma? Czy tylko mój?

W związku z chorobą, Synu ma krótkotrwały szlaban na spacery, w związku z czym „nudzimy się” jak mopsy.

Jak Mikuniowi kaszel do czwartku nie przejdzie, to wybierzemy się do lekarki. Co sobie będziemy żałować.

Pozdrawiamy z Synem (co to się już wysypia, co by się bawić od samiuśkiego rana) naszych wiernych Czytelników. Jest nam bardzo miło : )

4 responses to “Co słychać u mnie i Syna

  1. zdrowieć szybciutko !
    mój mąż na szczęście na choruje także nie wiem czy u każdego faceta tak to działa 🙂
    szybkiego powrotu do zdrowia Panowie, pozdrawiamy 🙂

Skomentuj

