mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

1 roczek!

w dniu 23 stycznia 2015

Dziś rano minął dokładnie rok odkąd pierwszy raz zobaczyłam moje dziecko po drugiej stronie brzucha.
Syn zupełnie nieświadomy tego wielkiego Dnia obudził się z osmiozębnym uśmiechem (jak zwykle) i próbował się wdrapacze swojego łóżeczka na nasze łóżko (nie jak zwykle). Zamiast szampana o 9.43 było drugie śniadanie.Drzemka tez jest jak zwykle (na szczęście). Te 2 godzinki (przewaznie) mijają mi jak jedna chwilka…
Syn juz dostał pierwszy prezent – pościel w baranki od swojej chrzestnej i 3 kartki urodzinowe. Prawdziwe obchody urodzinowe rozpoczynamy jednak jutro – tort, świeczka i dmuchanie…Wszystko to dlatego,że mąż dzisiaj normalnie pracuje. Ale nic, to!
Jestem bardzo szczęśliwa, ale i refleksyjna. Wspominam sobie nasze pierwsze wspólne chwile i wierzyc mi się nie chce, że z takiego Dzidziusia wyrósł taaaki duzy chłopak. Łobuz w dodatku.
Jak sobie pomyślę, że za rok drugie urodziny, potem trzecie, czwarte…To juz jestem ciekawa jak nasz Maluch będzie się dalej zmieniac. Ale troszkę mi też żal…
Synku Kochany, jeszcze raz – wszystkiego naj, najlepszego!!!

2 responses to “1 roczek!

  1. no Mamo Chłopaki nam się starzeją a my ciągle piękne i młode 🙂

Skomentuj

