mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Asystent

w dniu 30 stycznia 2015

Dorobiłam się w 30 roku życiu swojego małego prywatnego asystenta.

24 godziny na dobę, ciągle w zasięgu wzroku i małych ciekawskich łapek.

Ładuje ze mną zmywarkę i rozładowuje.

Segreguje pranie i z radością wyciąga je z bębna pralki. Nie pogardzi wrzucić tam tez od czasu do czasu jakiejś kąpielowej zabawki.

Jest ze mną gdy gotuje obiad i niczym alpinista wspina się po nogawce moich legginsów, (co by zerknąć, co tam mieszam w garnku).

Z niecierpliwością stuka w drzwi łazienki gdy przypadkiem nie zapraszam go do wspólnego mycia rączek.

Z uśmiechem obserwuje mnie gdy myję zęby i wyciąga łapkę po swoją własną szczoteczkę.

Generalnie nie uznaje moich samodzielnych działań.

Doskonale wie, że jestem dla niego.

Bo to mój asystent i prezes w jednym.

2 responses to “Asystent

  1. mamy to samo Mamo 🙂 ale z nas szczęściary – tylko że mi mój asystent urywa papier toaletowy gdy poproszę 😉

Skomentuj

