mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

1 rok 1 tydzień i …koniec.

w dniu 5 lutego 2015

Oficjalnie ogłaszam koniec drogi mlecznej. Syn jest już prawdziwym butelkowiczem.

W życiu nie spodziewałam się, że będziemy karmić się tak długo. Najpierw miało być 3 miesiące, potem byle do pół roku. Potem szło już nad wyraz dobrze i dociągnęliśmy do roku i tygodnia. Czuje jakbyśmy skończyli jakiś ważny etap w życiu. Synu oczywiście trochę marudny, płaczliwy ale spodziewałam się, że będzie dużo gorzej.

Jestem dumna. Z siebie. Z Syna. I choć wciąż nie polubiłam mycia butelek to taki rodzaj karmienia tez jest całkiem w porządku.

A przez to całe odstawianie zauważyłam, że z Syna to całkiem duży chłopak już jest!

2 responses to “1 rok 1 tydzień i …koniec.

  1. Iwona pisze:

    Aż się wierzyć nie chce że już minął rok.Czas tak szybko płynie a ja cały czas mam wrażenie,że nie nadażam za dziećmi.Butelkowicz,mi pewnie lada chwila też to się zrobi,tym bardziej,że moje mleko nie starcza 😦 A nie będziesz tęsknić do karmienia piersią?Pozdrawiam

    • mamadzidka pisze:

      No, właśnie, czas płynie strasznie szybko jak się ma małe dziecko…a w dodatku ono rośnie w zastraszającym tempie! Mam wrażenie, że dopiero przyniosłam Syna ze szpitala : ) czasami trochę mi brakuje karmienia, ale z drugiej to też trochę jednak ulga 🙂

Skomentuj

