mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

Prawie dorosły Syn

w dniu 9 kwietnia 2015

Syn jest już dużym chłopakiem. Uświadamiam to sobie jak widzę jak śmiało przemieszcza się po domu w poszukiwaniu wszystkich potencjalnie zakazanych obiektów. Wczoraj byłam z nim na szczepieniu na odrę, świnkę i różyczkę. Dowiedziałam się dodatkowo, że waga Syna osiągnęła szalone 11 i pół kilo i ma 80 cm wzrostu. Oczywiście, myślałam, że waży więcej i wyższy też jest. Ale Matka jednak jest omylną istotą…

Z tej całej wizyty wyszłam ogólnie bardzo zadowolona, bo dowiedziałam się , że Syn jest gdzieś między 50 a 75 centylem i ogólnie symetrycznie idzie co jest najważniejsze. Ale…Zeby nie było, że tylko jest super to dostało mi się, za używanie smoczka. No, tak, bo Synu z nim zasypiał (do dzisiaj) i dostawał swego przyjaciela w sytuacjach kryzysu i histerii. Ja, wiem. To zwykłe wygodnictwo. ale czasem chwila mojego spokoju była mi potrzebna jak nie wiem co…Ale podjęłam matczyną decyzję i uśpiłam dziś Syna bez smoka. Nie powiem, że było łatwo. Ale i myślałam, że będzie dużo gorzej. Usypianie zajęło dokładnie 36 minut z zegarkiem w ręku. Przeważnie to było około 10 minut i pozamiatane. Synu był lekko wkurzony, zniesmaczony brakiem smoka i kombinował jakby się tu dobrze ułożyć. W końcu się udało…hurra, hurra, hurra! Wieczorem coś czuje – może być troszkę gorzej.

Kwiecień ogólnie to dla nas miesiąc medyczny. Mnie czekają zaległe wizyty u stomatologa i ginekologa. Syna oprócz powyższego szczepienia jeszcze kontrolna wizyta u ortopedy. W sumie to mnie zaskoczyło – bo nie wiedziałam, ze jest coś takiego jak kontrolna wizyta z okazji „chodzenia” dziecka.

One response to “Prawie dorosły Syn

  1. pierwsze słyszę o tej kontrolnej wizycie z okazji chodzenia 🙂
    my tak jak już CI napisałam u mnie smoka używamy do usypiania i podczas popołudniowej drzemki .

Skomentuj

