mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

(Nie) zwykły dzień.

w dniu 26 Maj 2015

Niby dzień jak co dzień. a jest zupełnie inaczej. To już mój drugi, a może właściwie już trzeci Dzień Mamy. Bo to właśnie w maju, 2 lata temu, dowiedziałam się, że pod moim sercem ktoś jeszcze zamieszkał.

Dziś nie dostałam nic materialnego. Za to kilka siarczystych buziaków, zostałam pogłaskana małą rączką i wyprzytulałam Syna na dobranoc. Chwilę wcześniej pogadaliśmy sobie, prawie jak co wieczór, w jego, sobie znanym języku. Ze skomplikowanego monologu wychwyciłam, oczywiście: „mama” i „zobac, zobac…(zobacz, zobacz)”. Nasze ostatnie hitowe słowo. Wszystko mama koniecznie musi zobaczyć.

Poza tym wszystko jak dawniej. Jesteśmy razem w domu. Z wyboru i braku innej opcji( typu  łatwo dostępna babcia). Na żłobek mama jest stanowczo jeszcze nie gotowa.

Idą nowe zęby. Aktualnie Syn ma już 12 plus 2 ledwo przebite górne trójki i wyrzynające się właśnie dolne trójki. Stwierdzam, że jak do tej pory trójki są stanowczo najgorsze.

A teraz najważniejsze: chciałabym życzyć wszystkim przyszłym mamom wciąż czekającym na macierzyństwo, żeby ich marzenie jak najszybciej się spełniło. Dla mnie, nie ma nic wspanialszego w życiu.

2 responses to “(Nie) zwykły dzień.

  1. Moja_Bajka pisze:

    Dopiero teraz znalazłam chwilkę, by przeczytać wszystkie Twoje posty. Piszesz świetnie i mam nadzieję, że będzie Cię tu znowu trochę więcej – będę zaglądać częściej w oczekiwaniu na kolejne wpisy 🙂 Buziaki dla Dzidka :*

Skomentuj

