mamadzidka

niepłodność, ciąża, noworodek, dziecko, macierzyństwo

17 m-cy i 1 dzień

w dniu 24 czerwca 2015

Mój Syn. Moja duma. Absolutnie juz nie Mały Dzidziuś ale coraz bardziej świadome swoich celów i wyborów dziecko. Dziecko, które czasem z uporu i złości próbuję pozycją horyzontalną spowodować zmiany w decyzjach matki. A chodzi zwykle o drobnostki. Grzebanie w koszu na śmieci, eksploracja toalety, wchodzenie na stół, jedzenie piachu. Matka „samo zuo” nie pozwala na te przyjemności.

A mnie trochę dopada macierzyńska rutyna. Czasem nie wiem jaki jest dzień tygodnia. Dni są w miarę do siebie podobne, a jak wiadomo rutyna ma swe dobre i złe strony. Dobre – bo Syn doskonale się odnajduję w codzienności, gdzie ma jako tako wszystko poukładane. Złe – że po prostu czasami troszeczkę i delikatnie mnie to nudzi i nuży. No, ale cóż. Taka sytuacja.

Syn rośnie jak nie wiem co. Widać to oczywiście najbardziej po ubraniach. Dla mnie to on już zawsze chyba będzie tym maleństwie, w które się wpatrywałam zaraz po urodzeniu. Waży swoje, choć nie wiem ile teraz dokładnie. „Nocnikuje się” z mniejszymi i większymi sukcesami. Ciekawi mnie kiedy dojdziemy do „bezpieluchowego” etapu życia? Smoczek zwany „dragonem” został już porzucony ostatecznie. Nostalgia mi podpowiada, że rok temu wszystko było zupełnie inaczej, a za rok…Już jestem ciekawa.

One response to “17 m-cy i 1 dzień

  1. Moja_Bajka pisze:

    Tak jak piszesz, rutyna ma swoje wady i zalety – z paru rzeczy trzeba zrezygnować albo mocno je ograniczyć, ale za to zyskuje się inne, związane z wychowaniem małego Człowieka 🙂

    Gratuluję sukcesów nocniczkowych 🙂 A jak udało się Wam porzucić smoczek? Bo my z Bąblem mamy za sobą pierwsze nieśmiałe próby, ale na razie nic nie zapowiada przełomu w tej kwestii (może po prostu jeszcze na to za wcześnie). Miałaś jakieś konkretne metody, by Dzidka odzwyczaić?

Skomentuj

